Pool Party: İptal Edilen Platform Dövüş Oyunu
Söylentilere göre, Pool Party kod adlı bu platform dövüş oyunu, daha geleneksel olan 2XKO ile birlikte dövüş oyunlarının altın çağına katkıda bulunabilirdi. Ancak, proje devam etmek için çok riskli görüldü ve iptal edildi. MultiVersus'un aniden ortadan kaybolması ve tartışmalı dönüşü, bu kararın arkasındaki temel nedenlerden biri olarak gösterildi. Bu durum, 2XKO'nun başarılı olması için üzerindeki baskıyı arttırdı.
2XKO: Riot Games'in Amiral Gemisi Dövüş Oyunu
2XKO'nun fragmanları ve duyuruları yıllardır ortalıkta dolaşıyor. Oyuncular, oyunun yayınlanmasını sabırsızlıkla bekliyor. Ancak, Pool Party hakkında çok az şey biliniyor. Eski ve mevcut Riot çalışanlarının Mikhail Klimentoc ile yaptıkları röportajlara göre, Pool Party, Super Smash Bros. Melee rakiplerini çekmeyi amaçlayan bir League of Legends dövüşçüsüydü. Ancak, zamanla daha rahat oynanabilir öğeler de eklendi.
İptalin Ardından: Riot Games'in Stratejisi
Pool Party'nin iptali, MultiVersus'un Mayıs 2024 sonlarında yeniden piyasaya sürülmesinden hemen sonra aniden gerçekleşti. Bu iptal, projeye olan yöneticilerin güveninin kırılması nedeniyle gerçekleşti. Pool Party'de çalışan 70-80 geliştiricinin çoğu, Riot'un diğer projelerine geri döndü.
Dövüş Oyunlarının Riskli Dünyası
Riot Games'in aynı anda iki farklı dövüş oyunu projesi üzerinde çalışması şaşırtıcıydı. Dövüş oyunları türü, içsel riskler barındıran bir alandır. MultiVersus'un kendi Warner Bros. Interactive'i, NetherRealm Studios'un Injustice ve Mortal Kombat oyunlarını büyük bir başarıyla yayınladı. Ancak, Super Smash Bros. Ultimate bile türün yüzü olarak çekildikten sonra bir platform dövüş oyunu yapamadı. Dövüş oyunları genellikle kıdemli seriler tarafından domine edilir ve deneyimli oyuncular tarafından şekillendirilir.
Radiant Entertainment ve 2XKO'nun Geleceği
2XKO'nun arkasındaki stüdyo olan Radiant Entertainment'ın kurucuları Tom ve Tony Cannon'dır. Bu kardeş ekip, rollback netcode'un erken GGPO ara yazılımını ve dünyaca ünlü EVO turnuva serisini yarattı. 2016 yılında Riot Games tarafından satın alınan Radiant Entertainment, League of Legends yan ürünü üzerinde çalışmaya başladı. Ekibin kıdemi, Riot altında daha fazla büyük isimli kadro kazandıkça arttı. Radiant, 2XKO'nun tam 2v2 etiketli dövüşçü olmasını planlamak için bolca zamana sahipti ve oyunun 2025 lansmanından önce her şeyi mükemmel hale getirmek için hala zamanı var.
2XKO: Beklentiler ve Gelecek
2XKO'nun tür alanında başka bir felaket yaşamaması, oyun piyasası ne kadar kalabalık olursa olsun önemli bir avantaj. Oyun, sahip olduğu muazzam zaman ve bütçeyle başarılı olma potansiyeline sahip. Kendine güvenen bir görünüme sahip olan 2XKO, Riot'un amiral gemisi dövüş oyunu olarak gerçekten yalnız olduğu doğrulandıktan sonra, başarılı bir çıkış yapması gerekiyor.
Riot Games'in Dövüş Oyunlarına Yatırımı
Riot Games'in dövüş oyunlarına yaptığı yatırımlar, League of Legends evrenini genişletme çabalarının bir parçası. Arcane ve 2XKO, bu çabaların önemli ürünleri olarak öne çıkıyor. Ancak, Pool Party'nin iptali, şirketin stratejilerini ve risk yönetimini yeniden değerlendirmesine neden oldu. 2XKO'nun başarılı olması, Riot Games'in dövüş oyunları alanındaki geleceğini şekillendirecek. Şimdi, tüm gözler 2XKO'nun lansmanında ve bu oyunun piyasada nasıl bir etki yaratacağında.