VakıfBank, yüksek kredi limitleri ve cazip mevduat faiz oranlarıyla dikkat çeken ürünü Sky için hazırladığı reklam filmini izleyicilerle buluşturdu. Film, VakıfBank’ın marka yüzü Tolga Sarıtaş ve Sky müşterilerinin, İstanbul manzaralı cam bir asansörle yükselişini konu alıyor. Sky'ın sunduğu ayrıcalıklar ve avantajlar, asansörün ulaştığı her durakta karşılaştığımız farklı dünyalarla vurgulanıyor. 

 

Reklam filmi için, drone görüntüleri referans alınarak İstanbul’un dijital ikizi Unreal Engine ve Cesium aracılığıyla 3D sanal ortamda oluşturuldu. Sanat ekibi tarafından gerçek bir asansör prop’u hazırlandı ve oluşturulan 3D İstanbul, kavisli LED ekranlara yansıtılarak kamera hareketleriyle asansörün gerçek bir gökdelende yükselme etkisi sağlandı. 

 

25 metre genişlik, 4 metre yükseklik ve 16 metre çapındaki LED panel, 9600x1536 piksel çözünürlük sunarak, projelere etkileyici görseller sağlıyor ve derinlikli sahneler yaratıyor. Bu gelişmiş sanal prodüksiyon tekniği, Sky filminin yaratıcı vizyonunun gerçeğe dönüştürülmesinde büyük rol oynadı.