- G:

Osmanlı'nın kuruluşuna tanıklık eden köye adeta akın var.. Dünya kültürel mirasına seçildi.. Ziyaretçileri açık hava müzesi diye geziyor..

Osmanlı'nın doğuşuna şahitlik eden bu köy, tarihi dokusu ve kültürel zenginlikleriyle dünya kültürel mirasına seçilmiş bir açık hava müzesidir. Ziyaretçiler, geçmişin izlerini sürerken, geleneksel el sanatları ve lezzetleriyle iç içe bir deneyim yaşarlar. Bu köy, Osmanlı İmparatorluğu'nun ilk günlerini hissedebileceğiniz eşsiz bir atmosfer sunar. İşte o muhteşem tarihi köy ve tüm ayrıntılar..

Ateş Akaydın
Ateş Akaydın Tüm Haberleri

göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Ege Gündem Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Ege Gündem Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Ege Gündem Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Ege Gündem Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.

69

Asi̇ltürk - ATATÜRK olmasaydı simdi ecdadınizda rum soyadinız vardı ATATÜRK. E sallayan dilleriniz tutulsun inşallah

Yanıtla . 7Beğen . 21Beğenme 28 Ocak 22:48
77

Osmanlı - @Asi̇ltürk 69 nolu yoruma cevabı: Bırakılan biz Osmanlı torunuyuz neyi paylaşamıyoruz aşağıda yorumda ataturk mu denize döktü yumanlara tek başına yani şehitlerimizi niye anmiyosunuz 23 nişanı 29 ekimi delice kutluyorsunuz da peygamber efendimizin olum yildonomunu kutlamiyosunuz OSMANLIYA gelince sultanların ecdadımız destanı yazdı zaten destanı okuyan bilir.

Yanıtla . 2Beğen . 2Beğenme 01 Şubat 19:13
76

Özcan Taşcı - @Asi̇ltürk 69 nolu yoruma cevabı: Senin gibi kusursuz bir piç söylesin o zaman Kıbrıs 150 yıl ingiliz boyundurugunda kaldı kaç Türk 'ün adı değişti ezanı Türkiye'de ki gibi değiştirdiler mi, gumulcine ve iskece de yunan kafiri kaç Türk 'ün adını değiştirdi ezanın aslına dokundu mu,ingilizler Hindistan'daki Müslümanların ismini mi ezanını mı değiştirdi haydi o koca gotunden ossur ossur sıç uydur kodugumun şerefsiz yalancısi

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 01 Şubat 17:21
66

Ykp - Cumalikizikta oturuyorum pahali kahvaltidan kuru kalabaliktan baska ozelligi yok

Yanıtla . 17Beğen . 0Beğenme 28 Ocak 16:32
70

Vatanını Seven - @Ykp 66 nolu yoruma cevabı: Zaten bir yerin adı ön plana çıkınca kendi vatandasini turisti kaziklamanin yolu oluyor helal yerine haram kazanç eserini al helal kazan devamlı kazan bereketli olsun

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 28 Ocak 23:43
64

Batur - Gittim gördüm, hiç bir orjinalligi yok abartmayın.

Yanıtla . 11Beğen . 0Beğenme 28 Ocak 09:20
52

Zemberek - Yorum yapan herkese nacizane tavsiyemdir. Asıl Kan kitabını okuyun. Osmanlıya da Atatürk'e de düşman olmazsınız. Tümüyle belgelerle kanıtlanmış gerçeklerle bizden saklanan ve bize dayatılan ayrıştırıcı, Türk halkını ve Anadolu topraklarında yaşayan herkesi geçmişine tarihine, köklerine, hepsinden önemlisi birbirine düşman ettirmeye dayalı sahte bilgileri, tarihleri, söylemleri tarihimize, eğitim kitaplarımıza ve siyasetimize nasıl soktuklarını, bizi yıllarca nasıl kandırdıklarını anlayacaksınız. Şunu unutmayın. Bu ülkenin dışarda ne kadar düşmanı varsa o kadarını da içimize sokmayı başardılar. İster Osmanlı ister Atatürk. Hangisinden yana olursanız olun bilin ki aslında aynı taraftasinız. Kemalizmi bunun dışında tutuyorum :) lütfen bir olmayı birlik olmayı bilelim.. bir Kürt olarak bu topraklarda yaşamayı bir onur ve gurur biliyorum. Eminim hepimiz öyle. Lütfen bu birbirimize düşerek bu eşsiz vatanın düşmanlarına istedikleri fırsatı vermeyelim. Allah bu vatanı bu milleti her türlü iç ve dış düşmanlardan muhafaza eylesin. Amin... İnşallah...

Yanıtla . 81Beğen . 3Beğenme 27 Ocak 21:04
75

Atmaca 61 - @Zemberek 52 nolu yoruma cevabı: Osmanlı olmasa sen ne toğumu olacaktın çok merak ediyorum?

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 01 Şubat 16:38
73

Ataturk Torunu - @Zemberek 52 nolu yoruma cevabı: Osmanli cariyeler kuran kadınlarının çoğu yabancı olan .kula kulluk ettiren gurubudur.utaniyorum ..bu yönünü unutmayin

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 31 Ocak 12:34
68

Bjk - @Zemberek 52 nolu yoruma cevabı: Osmanlıyı tıkan Atatürk değil kendi ahmaklılıklarındandır Osmanlı dediğin kanuniye kadar ondan sonra gelenler ilim ve bilime önem vermeyip Sefa sürmelerinden dolayı yıkıldızaten Osmanlı Osmanlı olsaydı Atatürk olmazdı

Yanıtla . 6Beğen . 4Beğenme 28 Ocak 18:02
58

Hasan Çil - @Zemberek 52 nolu yoruma cevabı: Osmanliyi yikanda ataturkdur iyi araştirin osnanliyi ataturku bir tutamassiniz

Yanıtla . 10Beğen . 13Beğenme 28 Ocak 08:49
56

Faik - @Zemberek 52 nolu yoruma cevabı: Cook dogru yazmisssiniz tesekkur ederim size

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 28 Ocak 01:52
54

Türk - @Zemberek 52 nolu yoruma cevabı: Kemalizmi bunun dışında tutuyorum yorumunu biraz açarmışım neden

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 27 Ocak 22:26
46

Esesli - Cumalıkızık köyünü bu kadar övene kadar Bilecik/söğüt bahsetseniz mesela ne kadar güzel olur . Ki varlığı 1299dan da önceye dayanıyor ki kendisi de Osmanlı'nın kuruluşu dışında bizatihi Türk tarihine damga vurmuş bir yerdir.. bilginize

Yanıtla . 22Beğen . 4Beğenme 27 Ocak 17:08
59

Hasan Çil - @Esesli 46 nolu yoruma cevabı: Haklisin kardes koca tarihi bize unutturdular icimiz dışimız kemalizim oldu

Yanıtla . 7Beğen . 5Beğenme 28 Ocak 08:52
44

Dogruluk - Atatürk lâiklik ve özgürlüğü getirdi ve dine ve ibadete karışmadı ama senin gibi yunan soyu dinsizlerde ortalıgı karıştırmayı sever

Yanıtla . 23Beğen . 20Beğenme 27 Ocak 16:03
72

237 - @Dogruluk 44 nolu yoruma cevabı: Cüüüüüüüşş çüüüüş

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 29 Ocak 10:19
43

Murat - Osmanlı dunyaya hükmetmiş muazzam bir devletti taki yahudi asıllı atatürk ve ismet gelip darbe yapıp ülkeyi dinsizleştirene kadar kim ALLAH dese KURAN DESE astılar hamd olsun erdoğan gelip tekrar ülkeyi ve dini islama sahip cıkana kadar ülkemizi nerelere getirdi herkwsin korktuğu bir güce sahip olduk ama yine insanlar nankör malesef

Yanıtla . 41Beğen . 54Beğenme 27 Ocak 16:00
74

Selim - @Murat 43 nolu yoruma cevabı: O senin Yahudi dediğin adam, ordusu ile Yunan i denize dökerken, İstanbul sarayındaki İngiliz uşağı olmuş yüz karası neredeydi, tarih tarihi yazdı, hadi sana geçmiş olsun

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 31 Ocak 23:28
71

Nuket - @Murat 43 nolu yoruma cevabı: Sevgili hasan kardeşim kardeşim diyorum çünkü aynı topraklarda yaşıyoruz ..Rize de ne oldu gerçekleri araştır Rumlar Ankara'da kurulan hükümeti tanımadı ozerk Rum devleti kurmak istediler askere kurşun sıktılar bombalama yoktur sadece uyarı atışları var..ha sonra asiler suçlular yargılandı asıldı...bende tarih meraklisiyim .iyi araştır kimse kimseyi şapka takmadı diye asmadi.....carpitmayalim .......içimizdeki Bizans Rum var oldukça da bu hikâyeler hep anlatılacak misakı milli sınırları içinde hepimiz turkuz.alt mülkiyetinin ne olursa olsun ...ve gelelim Müslümanlık konusuna Osmanlı hiç kimsenin ibadetine karışmadi hatta kiliselere havralara fazlasıyla yardım etti... Yoksa içimizde bu kadar hain olmazdı .

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 29 Ocak 09:47
67

Ersin Usta - @Murat 43 nolu yoruma cevabı: Moderrn çağ diyorsun ingilizde modern onlarda da babadan ogula kiraliyet olarak yönetiliyor Osmanlıya en büyük zararı onlar verdi madem osistem kötüyse jendileri neden aynı sistemdeler

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 28 Ocak 18:01
65

Sg - @Murat 43 nolu yoruma cevabı: Biri bu dangalağa bugün bu ülkede ezanın okunması bayrağı dalgalanması için Mustafa Kemal ve İnönü savaşırken , Son hain Osmanlı padişahının İngiliz donanmasıyla sıvıştığını , Sevr antlaşması ile tüm himayeyi hristiyanlara verdiğini anlatsın.

Yanıtla . 7Beğen . 8Beğenme 28 Ocak 09:41
60

Hasan Çil - @Murat 43 nolu yoruma cevabı: Ağzina sağlik kardeşim bir rizeli olarak kilik kiyafet yüzünden bonbalanmişdi hatta türkü bile yapdilar ama onlar anlamaz onlarin tarihi doğru bizim tarih yanliş

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 28 Ocak 08:57
57

Türk - @Murat 43 nolu yoruma cevabı: Allah kuran diyeni ordu dan atıyorlar kılıfını uyduranları da gördük 15 temmuzda.

Yanıtla . 4Beğen . 1Beğenme 28 Ocak 08:17
55

Hasan - @Murat 43 nolu yoruma cevabı: Babadan ogula geçen padişahlık sistemi keşke şimdide olsa en azından kanı bozuklar yönetemez ülkeyi satamazdi babadan ogula dediğin yonetim sistemi bu toprakları bize yurt yapan kardeş dahil bedel ödeyen bu cumhuriyetin gerçek sahipleridir siz öyle oturduğunuz yerden osura osura konuşmaya benzemez onlar buzim ecdadımız atalarımız onların hakkını ödeyemeyiz cumhuriyeti kurdu diyen bozuk zihniyetin içindekiler dışındakiler Osmanlı hanedanı na mensup 7 den 70 e tümünü kanla aldıkları bu topraklardan sürgün etmişlerdir ne acıdır kanıma dokunuyor terörle ve batıyla birlikte hareket edenlere neden tepkiniz yok devleti bölmeye parcalamaya niyeti olanlar asilmali idam edilmeli işte bu yüzden Osmanlı'da devlet uğruna kardeş ve oğul kadli olmuştur sizler yapabilir misiniz beka için ben babam olsa bu konuda tanımam ondan sonra dersiniz demokrasi geldi batsın böyle dimokrasi zaten demokrasi diye diye imparatorluğu Batı'nın yapamadigini icinizdekiler bizden gibi görünenler yıktı yok etti sonra demokrasi geldi gekdide bana ne kazandırdı ne değişti ben söyleyeyim terör geldi bu topraklardaki yeraltı madenleri peşkeş çekildi zamanında yapılan uçak silah ve yerli araç fabrikalarını kapattirdilar Allah'tan yirmi yıldır yeniden doğduk bu anlamda demokrasi dediğin sistem bizi geri bıraktı ??

Yanıtla . 10Beğen . 16Beğenme 27 Ocak 22:53
51

Sadece Vatandaş - @Murat 43 nolu yoruma cevabı: Bu satihlarda genelde kimseye cevap yazmam. Önerim önyargilardan kurtulup. hayalle yaşamayı birakıp gerçeklere dönmeniz.

Yanıtla . 7Beğen . 0Beğenme 27 Ocak 21:02
47

Alperen - @Murat 43 nolu yoruma cevabı: Atatürk ne yaptı? 600 yıldır padişahın kulları olan bir milleti Allahını kulu yaptı. Babadan oğula geçen padişahlık sistemini kaldırıp demokrasiyi verdi ve böylece kula kul olmadık. Modern ceza yasaları miras hakkı medeni kanunla kadınlara kalınlığının versin. Anadoluyu hiç görmemiş padişahlar varken kendisi karış karış ülkeyi gezdi köylünün içinde yürüdü. Doğru dürüst evlilik hayatı yaşayamayız hayatını türk milletine adadı .okul yaptı hastane açtı fabrikalar kurdu savaştan çıkmış fakir bir genç cumhuriyet şartlarında. Vatanının bütün sathı işgal altındayken Padişah cuma selamlarını dahi İngiliz askerleriyle gittiği bir durumda siz hala bitmiş bir Osmanlı'dan ne medet umarsız anlayamadım. Cumhuriyeti kendinize yakıştıramıyorsunuz heralde illada el etek mi öpmek istiyorsunuz.

Yanıtla . 46Beğen . 10Beğenme 27 Ocak 17:11
35

Latif Akagündüz - Atam sen keşke bu kanı bozukları bu ülkeden tamamen sürseydin, ne günlere kaldık.

Yanıtla . 30Beğen . 12Beğenme 27 Ocak 13:54
61

Hasan Çil - @Latif Akagündüz 35 nolu yoruma cevabı: Kemalislerde mantik aramiyorum zaten allahin kulu yapdi diyosun yalan ayete savsata diyen önderimiz olan peyganber efendimiz haz.muhammet s.a.v leme arap cocuğu diyen uydurmus olduğu kitap diyen nasil allaha kul yapiyor gokden indiği sanilan kitap diyor cikarmiş olduğu minber dergisini araştirin latife hanim mektuplari aciklansa her şey cikar meydana ama soyleyemiyorsun çunkü kanun onu men etmiş tartisamassin kendisi bile diyor benim bir dinim yok saygi duyariz ingilizlerin gemisi diyorsun ama ataturk samsuna kimin imzasiyla gitti neden ataturk ingilizler dizbaği nişani verdi niye bunu kabullenmiyorsunuz da ingilizlerin gemisine bindi gitti tek bildiginiz bu neyse allahin izniyle her şey cikacak meydana kanun kalkarsa benim dedemle yaşamis adam benim atam olamaz benim önderim hz.muhammet s.a.v dir atamda osmanlidir

.

Yanıtla . 7Beğen . 4Beğenme 28 Ocak 09:14
53

Engo - @Muro 32 nolu yoruma cevabı: Haddimizi bilelim, yalanla peynir gemisi yürümez.

Yanıtla . 4Beğen . 1Beğenme 27 Ocak 21:28
48

Tayfun Tatlıcı - @Muro 32 nolu yoruma cevabı: Dinini sikeyim

Yanıtla . 4Beğen . 6Beğenme 27 Ocak 17:41
41

Komando 03 - @Muro 32 nolu yoruma cevabı: Hadi oradan hadsiz bugün camiler açıksa namazını kılabiliyorsan Atatürk'e borçlusun cahil zümera

Yanıtla . 33Beğen . 13Beğenme 27 Ocak 15:40
36

Ataturkcu - @Muro 32 nolu yoruma cevabı: recepten once camiye gider namaz kilardim kuran okurdum... receple beraber islamada muslumanim diyenlerede lanet okur oldum.Ataturk senin gibi insan musvettelerini adam yerine koydu secme secilme hakki verdi.senin gibileri bu ulkeyi dinden imandan soguttu.git darayin bahcesinde havla.heryerde kudurma.

Yanıtla . 20Beğen . 10Beğenme 27 Ocak 14:19
31

Gerçekler... - Kusura bakmayın ama Osmanlı tarihini gerçekten okuyup bilseydiniz bu kadar övünmezdiniz.Orhan ve Osmandan sonra Türk dna sı tamamen bozulmuştur.Padişah annelerine bakarsanız görürsünüz.Orta çağ hayranlığı sizin Osmanlı hayranlığınız.Son padişahlar o kadar modern ki sizden 1000 kat tahsilli ve modernler.Anneleri yabancı köle,devlet adamları yabancı devşirme,askerler yabancı devşirme.Bütün padişahlar nikahsız doğmuş yani zina ürünü.Kardeş katlı vacip ve sen halifesin sarayda içki su gibi.Siz Osmanlı hayranları neyin kafasını yaşıyorsunuz çok merak ediyorum.Saraylarda zevk ve sefa içinde yaşayanlar ve açlıktan ölen Anadolu halkı.Türk halkının Osmanlı hanedanı ile zerre alakası yoktur.Milletin iliğini kemiğini sömürmüşlerdir.Hala bu düzeni özleyen ve imrenenler var. Allah Atatürkten razı olsun.Yoksa kellemiz çoktan vurulmuştu...

Yanıtla . 42Beğen . 38Beğenme 27 Ocak 12:06
63

Hasan Çil - @Gerçekler... 31 nolu yoruma cevabı: Kemalisler osmanliyi anlamaz zaten islamla buyuyen devlet dünyaya 600 yil hukmetti siz 100 yilda ne yapdiniz

Yanıtla . 3Beğen . 5Beğenme 28 Ocak 09:19
45

Türk Oğlu Türküm - @Gerçekler... 31 nolu yoruma cevabı: Yer 'den göke haklı slm saraylılar hiç bir türk kalmamıştır bize türk limuzin mustafa kemal atatürk armağan etmiştir ne mutlu turk ü m diyene

Yanıtla . 11Beğen . 5Beğenme 27 Ocak 16:20
42

Murat - @Gerçekler... 31 nolu yoruma cevabı: Yazdıklarından anladımki sen dinsiz yalancı kafirin birisin osmanliya laf etmek seni haddin değil sen git atatürke tap deyyuz

Yanıtla . 12Beğen . 16Beğenme 27 Ocak 15:56
40

Komando 03 - @Gerçekler... 31 nolu yoruma cevabı: Yorumunuza yürekten katılıyorum teşekkür ederim

Yanıtla . 5Beğen . 0Beğenme 27 Ocak 15:39
39

Oktay - @Gerçekler... 31 nolu yoruma cevabı: Osmanlı bir aile bir hanedandi ama Türklük bir ırk bunu anlatamadım anlamayacaklar ??????????????????

Yanıtla . 11Beğen . 5Beğenme 27 Ocak 15:27
38

Beko - @Gerçekler... 31 nolu yoruma cevabı: M.kemalin annesi ne iş yapıyordu bir bilgin varmı. Bence ciddi bir araştırma onada yap. Senin soyunuda merak ettim. Bin yıl Türkler Osmanlı tebasıydı. Senin teban ne onuda bir zahmet araştır

Yanıtla . 3Beğen . 8Beğenme 27 Ocak 15:01
33

Leblebi - @Gerçekler... 31 nolu yoruma cevabı: var git sen atanla haşrol, bizbiliyoruz senin gibilerin neye hizmet ettigini, insanları enayi cahil hayvan yerine koymayı bırakında, sizin atanız hangi sarayda öldü unun, izahını yapta biraz düşün,

Yanıtla . 5Beğen . 6Beğenme 27 Ocak 12:39
27

Tc.murat - Vanlı senin çok isteklerin var seni kabuleden ırak var oraya git hatta sualenide al git. Recep Tayyip Erdoğan zaten Türk olman herkese yakınlık gösteriyor onda sıkıntı yok ama senin gibilerin sıkıntısı var.

Yanıtla . 4Beğen . 5Beğenme 27 Ocak 09:11
14

Vanlıoğlu - Bir kürt olarak osmanlı hayranıyım yavuz sultan selim han döneminde Osmanlıya şartsız katılıp 1923ten sonra resmen ihanete uğradık rabbim Osmanlı'dan razı olsun bize zulmeden bize katliyam yapan bizim dilimizi yasaklayan sonrasinda devam ettiren neslinde bin belasini versin şuandada bize destek olan sayın recep tayyip erdogandanda ALLAH razı olsun

Yanıtla . 68Beğen . 49Beğenme 26 Ocak 12:08
30

Kürt Milliyetçisi - @Vanlıoğlu 14 nolu yoruma cevabı: Sizler kürt değil pkk nın uzantılarısınız

Yanıtla . 8Beğen . 11Beğenme 27 Ocak 10:32
29

Abdullah Yesil - @Vanlıoğlu 14 nolu yoruma cevabı: Bizi bölmek isteyen emperyalist güçlerin bize inanmamız gerekenleri doğru kabul etmemiz için uydurulan istihbarat tuzakları bunlar .bende kürdüm, devletin en mahrem yerlerinde kürtlerde var , daha ne kadar bu yemleri tutacağız

Yanıtla . 10Beğen . 2Beğenme 27 Ocak 10:10
28

Abdullah Yesil - @Vanlıoğlu 14 nolu yoruma cevabı: İngilizler bizim neyi doğru kabul etmemizi istiyorsa onu bu millete empoze etmişler, bende kürdüm bizi bölmek için oynanan oyunlara daha ne kadar inanacağız

Yanıtla . 10Beğen . 2Beğenme 27 Ocak 10:05
26

Tuğrul Tekin - @Vanlıoğlu 14 nolu yoruma cevabı: Cahillik ne güzel demi. İstediğine inanırsın. Memleketin her tarafı sünnetsiz düşmanla sarılmış bununla mücadele eden Atatürk ve silah arkadaşları. Birde cephelerde bulduğu çaresiz anadolu çocukları onlardan biride Abdürrahim Tunçak

Evlatlıklarından Abdürrahim, o zamanlar Van’dan aldığı kimsesiz bir çocuktur. İstanbul’a getirdiği sekiz yaşındaki Abdürra­him’i Beşiktaş Akaretler’de 78 numaralı evlerinde annesi Zübeyde Hanım’ın yanına bıraktı. Zaferden sonra da Ankara’ya getirerek, Salih Bozok’un oğlu Cemil ile beraber Çankaya Köşkü’ne yakın bir ilkokula yazdırdı.

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 27 Ocak 09:03
22

Gerçek Kürt - @Vanlıoğlu 14 nolu yoruma cevabı: Senin Gibi kürdün ben taa…. na ….yim. Yavşak asimilasyon p..ci..!

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 27 Ocak 05:05
21

Yahya - @Vanlıoğlu 14 nolu yoruma cevabı: Şuan zulmeden zaten kendileri değilmi osmanli torunuyum diyen Ayni zamanda Kürtlere zarar veren kemalistim diyen bir güruh var buna ne demeli

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 27 Ocak 00:40
20

Gazi - @Vanlıoğlu 14 nolu yoruma cevabı: Eyvallah kardeşim kemalistler gavur olduk ları için Türk milletine ve Kürt milletine çok zulüm yaptılar bizleri gavur yapmak için hâla ugraşıyorlar

Yanıtla . 1Beğen . 5Beğenme 27 Ocak 00:33
15

Last Ottoman - @Vanlıoğlu 14 nolu yoruma cevabı: Eyvallah

Yanıtla . 8Beğen . 9Beğenme 26 Ocak 19:45
05

Bursalı - Köy ilk zamanlar güzeldi ama şimdi bu köy tamamen gelen turistleri kazıklamak için her yerde tezgahlar ve dükkanlar açılan bir yer oldu başta otoparkcılar gidilecek bir yer değil

Yanıtla . 26Beğen . 3Beğenme 25 Ocak 23:52
02

Çetin Şen - Kemale hiç bişey borçlu değiliz ahlaksız bi nesil laik olan bu ülkede türedi ne zaman ALLAH dense diyene gerici yobaz dendi bu onun eseri

Yanıtla . 74Beğen . 89Beğenme 25 Ocak 23:30
37

Darlık - @Çetin Şen 02 nolu yoruma cevabı: halbuki biraksalardi ingilize fransiza ne güzel musluman olurdunuz sizzz.. baban hangisi olsun isterdin İngiliz mi Fransız mı.. aslında hala geç kalmış sayilmazsin İngiltere'de Amerika'da senin gibi düşünenlere bolca dini özgurluk varmis .. diyorlarrr.. ferullah gitti mesela çok memnun

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 27 Ocak 14:31
23

Bitmeyen Acı - @Çetin Şen 02 nolu yoruma cevabı: Ne bitmez bir kuyruk acısıymış bu

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 27 Ocak 08:28
19

N. Öztürk - @Çetin Şen 02 nolu yoruma cevabı: Beyfendi, Afganistan, Yemen, Somali mi örnek ülke ve toplumlar?

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 27 Ocak 00:33
18

Ertuğrul - @Çetin Şen 02 nolu yoruma cevabı: Kapenin tohumu ulan atama Mustafa Kemal Atatürk dedem Ertuğrul gaziye oğlu Osman gaziye asla dil uzattirmam

Yanıtla . 26Beğen . 10Beğenme 26 Ocak 20:52
12

Fatma - @Çetin Şen 02 nolu yoruma cevabı: Atatürk ile ilgili saçmalıklara cevap bile vermem. Şu anda çoook ahlaklıyız(?) 22 yıldır kimler yönetiyor soruyorum sana!!!???

Yanıtla . 42Beğen . 18Beğenme 26 Ocak 10:34
09

Kemal.... - @Çetin Şen 02 nolu yoruma cevabı: Ulan malll.tarihini acda az bilgilen gerizekali embesil

Yanıtla . 26Beğen . 8Beğenme 26 Ocak 08:57
08

Ata - @Çetin Şen 02 nolu yoruma cevabı: Sen bir yunan tohumusun

Yanıtla . 25Beğen . 11Beğenme 26 Ocak 08:23
06

Çanakkale - @Çetin Şen 02 nolu yoruma cevabı: Bu ülkede yaşıyorsan Atatürk ün sayesinde.nr berbat insansınız siz

Yanıtla . 35Beğen . 20Beğenme 26 Ocak 01:58
01

Turan Delice - Mustafa kemal Atatürk ve Silah Arkadaşları Olmasaydı.bu bu Osmanlı köyünün Adını bile konuşan Olmazdı.Nurlar içinde uyusunlar Başta Mustafa kemâl Atatürk ve Aziz Şehitlerimiz.

Yanıtla . 104Beğen . 39Beğenme 25 Ocak 22:11
17

Selçuklu - @Turan Delice 01 nolu yoruma cevabı: Ben Selçukluyum Osmanlı değilim

Yanıtla . 15Beğen . 5Beğenme 26 Ocak 20:26
16

Erkan Demirbas - @Turan Delice 01 nolu yoruma cevabı: embesil Ataturkun Kocatepedeki fotografinidami gormedin

Yanıtla . 7Beğen . 5Beğenme 26 Ocak 20:03
13

Fatma - @Turan Delice 01 nolu yoruma cevabı: Hangi Osmanlı padişahının soyundansın acaba, gerçek Türk zaten bunu söylemez, Osmanlı İmparatorluğu da iyisi ile kötüsü ile Türk Milleti'nin dönemlerinden birisi, ondan öncesini ve sonrasını reddediyorsan bu milletten değilsin demektir!!!???

Yanıtla . 21Beğen . 8Beğenme 26 Ocak 10:39
11

O I - @Turan Delice 01 nolu yoruma cevabı: Senin mantığa göre Osmanlı olmasa MK diye biri de olmazdı

Yanıtla . 11Beğen . 4Beğenme 26 Ocak 10:11
10

Kemal Fırtına - @Turan Delice 01 nolu yoruma cevabı: Ne alaka Mustafa Kemal mi vardı ozaman Osmanlı devleti olmasaydı Atatürk ün adını bile duyamazdiniz benim ve bu ülkede bulunan herkesin ejdadı osmanlidir unutmayın böyle kulaktan duyma laflarla kılavye erkekliği yapmayın ne yapmış Atatürk hangi cephede savaşmış eline silah alıp ta o zamanların başarılı komutanı Kazım Karabekir dir yaşasın Osmanlı bu ülkede Osmanlıya geri dönecek inşaallah

Yanıtla . 22Beğen . 29Beğenme 26 Ocak 09:05
07

Çanakkale - @Turan Delice 01 nolu yoruma cevabı: Çetin gibi kafasizlarin planlarını bozdu

Dini alet edip yan gelip yatanların.dino somurenlerin.bu ülkede yaşamayı hakretmyeenlerin . Kuyruk acısı var bunların.insan denemez

Yanıtla . 19Beğen . 5Beğenme 26 Ocak 02:02
04

Orhan Kaplanlıoğlu - @Turan Delice 01 nolu yoruma cevabı: Valla mka,nin bokunu çıkardınız her konuda mka

Yanıtla . 14Beğen . 17Beğenme 25 Ocak 23:42
03

Öztürk - @Turan Delice 01 nolu yoruma cevabı: o dediğin şahıs osmanlının yaveri türkiye de osmanlı toprağı sibiryada cumhuriyet mi kurdu kamal

Yanıtla . 21Beğen . 24Beğenme 25 Ocak 23:35