Kaza Sonrası 144 Günlük Bekleyiş!

Bursa'da, yaklaşık 5 ay önce Volvo marka elektrikli cipiyle trafik kazası yaşayan Ali İhsan Uğur, aracının tamiri tamamlandığı halde yetkili servis, sigorta şirketi, ekspertiz ve mini onarım şirketleri arasındaki karmaşık süreç nedeniyle aracını hâlâ teslim alamadığını belirtti.

Eylül AKGÖKÇE
Eylül AKGÖKÇE Tüm Haberleri

Bursa'da meydana gelen olay, 30 yaşındaki iş adamı Ali İhsan Uğur'un yaşadığı uzun süreci ve içine düştüğü mağduriyeti gözler önüne serdi. Mart ayında merkez Osmangazi ilçesinde gerçekleşen trafik kazası, Uğur'un Volvo marka elektrikli cipi ile karıştığı trajik bir anı olarak başladı. Ancak yaşanan olay zinciri, beklenmedik bir şekilde uzayan işlemler, iletişim sorunları ve karmaşık bir süreç haline dönüştü.

Kazanın ardından Uğur, aracını Bursa'daki yetkili servis olan Arkas Otomotiv'e götürdü. Ancak işler burada karmaşıklaşmaya başladı. Araç elektrikli olduğu için yetkili bayi ile kasko şirketi arasında anlaşma eksikliği nedeniyle süreç tıkanıklık yaşadı. Üstelik aracın perte ayrılıp ayrılmayacağına dair kesin bir karar da verilemedi. Bu durum, aracın tamir sürecini geciktirdi.

Uzun bir bekleyişin ardından sonunda aracın tamiri kararı alındı. Ancak tamir kararı alındığında işler daha da karmaşıklaştı. Gri Sigorta ile yetkili servis arasındaki işlemler uzun sürünce tamiri tamamlanan araç sahibine teslim edilemedi. Ali İhsan Uğur, tamiri biten aracını almak için sabırsızlanırken yaşadığı mağduriyet artarak devam etti.

Süreç boyunca ekspertiz, mini onarım, yetkili servis ve sigorta şirketi arasında yüzlerce telefon görüşmesi yapmak zorunda kalan Uğur, yaşadığı sıkıntıların artık son bulmasını istedi. 5 aylık bir bekleyişin ardından aracına hala kavuşamamanın verdiği hayal kırıklığı, Uğur'un aracına karşı olan duygularını değiştirdi.

Dünyaca ünlü bir marka olan Volvo'nun aracı ve sigorta, ekspertiz ve mini onarım firmaları arasındaki iletişim eksikliği, Uğur'un yaşadığı mağduriyeti derinleştirdi. Ali İhsan Uğur, aracının tamamen düzeldiği halde hala teslim alamamaktan duyduğu rahatsızlığı dile getirerek artık yaşadığı olumsuz deneyimi geride bırakmak istediğini belirtti.

Uzun ve zorlu süreç sonunda aracına kavuşamamış olmanın yarattığı hayal kırıklığını dile getiren Uğur, yaşadığı mağduriyetin çözüme kavuşturulmasını ve aracının en kısa sürede teslim edilmesini istedi. Yaşadığı bu deneyim, hem bireysel hem de kurumsal iletişimin önemini bir kez daha vurguluyor.

22 Ağu 2023 - 15:20 Bursa- Ekonomi

Muhabir  Eylül Akgökçe


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Ege Gündem Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Ege Gündem Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Ege Gündem Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Ege Gündem Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.