Uludağ Elektrik, işitme ve konuşma engelli müşterilere İşaret Dili Görüşme Hattı sunuyor

Uludağ Elektrik, işitme ve konuşma engelli müşterilere 5 yıldır sunduğu 'İşaret Dili Görüşme Hattı' ile işlemlerini işaret dili bilen müşteri temsilcileri aracılığıyla gerçekleştirebilmelerini sağlıyor. Bu hizmet, engelli bireylerin günlük yaşamlarını kolaylaştırmayı ve fırsat eşitliği yaratmayı amaçlıyor.

Eylül AKGÖKÇE
Eylül AKGÖKÇE Tüm Haberleri
Uludağ Elektrik, işitme ve konuşma engelli müşterilere İşaret Dili Görüşme Hattı sunuyor
Haber albümü için resme tıklayın

Uludağ Elektrik, 5 yıldır ‘İşaret Dili Görüşme Hattı’ hizmeti ile işitme ve konuşma engelli müşterilerine çözümler sunuyor. İşitme ve konuşma engelli vatandaşlar, 0555 0 646 646 numaralı İşaret Dili Görüşme Hattı’nı aradıklarında, işaret dili bilen müşteri temsilcisine bağlanıyorlar. Görüntülü yapılan görüşme çerçevesinde işitme ve konuşma engeli bulunan kişiler, tüm işlemlerini bu hat üzerinden gerçekleştirebiliyorlar. Abonelik ve fatura süreçleri ile ilgili detaylı bilgiye erişebiliyor, taleplerini ileterek sorularına yanıt alabiliyorlar.

Şirketin engelli bireylerin hayatlarının kolaylaştırılması ve sosyal yaşamlarında herhangi bir işi tek başına yerine getirebilmeleri, çift yönlü iletişim kurabilme ve tüm müşterilerinin ihtiyaçlarına cevap verebilme yaklaşımı adına devreye aldığı İşaret Dili Görüşme Hattı sektörünün de ilki olma özelliğini taşıyor. Elektrikle ilgili işlemler açısından tüm engelleri ortadan kaldırmak amacıyla yola çıkan görüntülü görüşme hattı üzerinden işaret diliyle hizmet veren müşteri temsilcisi, vatandaşların tüm işlemlerini yapabiliyor.

Uludağ Elektrik’in 5 yıl önce devreye aldığı İşaret Dili Görüşme Hattı’nın, Türkiye Engelsiz Bilişim Platformu’ndan da ödülü bulunuyor. Şirket sadece bu hat üzerinden değil, Engelsiz Müzik Korosu ile de müziğin birleştirici gücünden yararlanıyor. Hem şirket çalışanları hem de engelli müzisyenlerden oluşan Engelsiz Müzik Korosu’nun gelirleri yapılan her konser sonrası engelli vatandaşlara bağışlanıyor. Şirketin görme engelli müşterileri Çağrı Merkezi üzerinden işlemlerini gerçekleştirebilirken, uzunca bir süredir aktif olan Online İşlem Merkezi üzerinden ise işlem merkezlerine gelmeye gerek olmadan elektrikle ilgili tüm işlemler yapılabiliyor. Toplumun her kesiminde fırsat eşitliği oluşturmak için çalışmalar gerçekleştiren şirket, çeşitli STK’lar ile düzenlediği empati maçlarıyla da konuya farkındalık kazandırmaya çalışıyor.

22 Eyl 2023 - 11:55 Bursa- Yerel

Muhabir  Eylül Akgökçe


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Ege Gündem Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Ege Gündem Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Ege Gündem Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Ege Gündem Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.