Reklam hataları markalara pahalıya patlıyor, Milyonlarca TL Kayba sebebiyet veriyor

Dijital pazarlama dünyasında verimliliği artırmak için doğru verilere dayalı analizler yapmak, markaların başarısını belirleyen bir anahtar olabilir. Ancak, hala birçok markanın yanlış stratejilerle milyonlarca TL'lik kayıplar yaşadığı görülüyor. Bu nedenle, doğru verilere dayalı analizler yaparak reklam süreçlerini iyileştirmek ve rekabet avantajı elde etmek şart.

Haber Bülteni
Haber Bülteni Tüm Haberleri
Reklam hataları markalara pahalıya patlıyor, Milyonlarca TL Kayba sebebiyet veriyor
Reklam hataları markalara pahalıya patlıyor, Milyonlarca TL Kayba sebebiyet veriyor
+3
Haber albümü için resme tıklayın

DİJİTAL REKLAMLARDA BOŞA HARCANAN MİLYONLAR! MARKALARIN HATALARI PAHALIYA PATLIYOR!

Dijital pazarlama, günümüzde markaların başarısını belirleyen önemli bir faktör olarak öne çıkıyor. Ancak, yapılan analizler, birçok markanın dijital pazarlama stratejilerini daha etkin bir şekilde yönetmesi gerektiğini gösteriyor.

Reklam hataları markalara pahalıya patlıyor, Milyonlarca TL Kayba sebebiyet veriyor

Markalar Hatalı Oluşturulan Kampanyalar Nedeniyle Milyonlar Kaybediyor

Pazarlama uzmanları, markaların dijital pazarlama reklam stratejilerini değerlendirme ve iyileştirme ihtiyacına dikkat çekiyor. Son zamanlarda yapılan analizler, yanlış kurulumlar ve hedef kitleye uygun olmayan içerik tercihleri nedeniyle markaların milyonlarca TL'lik kayıplar yaşadığını ortaya koyuyor.

Reklam hataları markalara pahalıya patlıyor, Milyonlarca TL Kayba sebebiyet veriyor

‘’Reklam Süreçlerinin İyileştirilmesi Gerekiyor’’

Sirkhet Danışmanlık Kurucusu ve Dijital Pazarlama Uzmanı Efecan Başöz, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, "Markaların dijital pazarlama stratejilerinde en önemli yeri tutan reklam yönetimi süreçlerini iyileştirmesi gerekiyor. Doğru verilerle yapılan analizler, markaların reklam bütçelerini daha etkin bir şekilde yönetmelerine ve hedef kitleye daha uygun içerikler sunmalarına olanak tanır." dedi.

Reklam hataları markalara pahalıya patlıyor, Milyonlarca TL Kayba sebebiyet veriyor

Markaların İtibarını Zedeleyen Reklam Hataları

Başöz, markaların belirli platformlarda reklam vermek istemedikleri halde bütçelerinin önemli bir kısmını bu platformlara harcadığını belirterek, "Örneğin, Facebook gibi platformlarda reklam istemeyen markalar, reklam bütçelerinin üçte birini bu platformlara ayıran kampanya yönetimleri ile karşılaşabiliyorlar. Ayrıca, markalaşma kampanyalarında da dikkat çekici hatalar yapılıyor. Bazı markaların, kendi marka isimlerini kullanmak yerine genel terimler kullanarak reklam verdiği görülüyor. Örneğin, bir markanın markalaşma kampanyasında "akıllı telefon" terimini kullanarak, kendi marka adını atladığı ortaya çıktı. Bu tür hataların markaların itibarı ve tanınırlığı üzerinde olumsuz etkileri olabiliyor" şeklinde ifadeler kullandı.

Reklam hataları markalara pahalıya patlıyor, Milyonlarca TL Kayba sebebiyet veriyor

Rakipler Karşısında Avantaj Sağlamak İçin Veriye Dayalı Yaklaşım Şart!

Başöz, " Dijital pazarlama verimlilik analizi yapmak, markaların bütçe yönetimini optimize etmelerine, reklam kampanyalarını daha etkili hale getirmelerine ve hedef kitleye daha uygun içerikler sunmalarına yardımcı olur. Ayrıca, denetimler sayesinde markaların var olan stratejilerini gözden geçirerek uygun değişiklikleri yapmaları ve rekabet avantajı elde etmeleri sağlanır." şeklinde konuştu.

Reklam hataları markalara pahalıya patlıyor, Milyonlarca TL Kayba sebebiyet veriyor

Doğru Verilerle Yapılan Analizler: Markaların Rekabet Gücünü Artırıyor!

Dijital pazarlama verimlilik analizi, markaların milyonlarca TL'lik kayıplarını önlemek için kritik bir öneme sahip. Markaların doğru verileri kullanarak stratejilerini değerlendirmesi ve iyileştirmesi, daha etkin bir şekilde hedef kitleye ulaşmalarına olanak sağlıyor.

06 Mar 2024 - 14:18 - Medya

Muhabir  Haber Bülteni


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Ege Gündem Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Ege Gündem Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Ege Gündem Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Ege Gündem Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.