Sındırgı Belediyesi “ Çözüm Masası “ ile 3 ayda 2430 vatandaşın istek, talep ve şikâyetleri kayıt altına alındı, 2122 talep çözüme kavuştu. Sındırgı Belediyesi'nde “Çözüm Masası” personeli, vatandaşlarla birebir iletişim kurarak yapacakları işlemlerde ve sorunlarının çözümünde yardımcı oluyor. Çözüm Masasında vatandaşlar bilgi alma, şikâyet ve talep başvurusu gibi birçok hizmete kolaylıkla ulaşabiliyor. Vatandaşları 'Güler Yüzle' karşılayan Çözüm Masası personeli vatandaşlarla birebir iletişim kurarak yapacakları işlemlerde yardımcı olurken, sorunlarının çözümünde de yol göstericilik yapıyor.
Sındırgı Belediyesi'ne girdiklerinde güler yüzlü hizmet anlayışını benimseyen çalışanlar ile karşılaşan vatandaşlar, çözüme kavuşan sorunlarının mutluluğuyla Sındırgı Belediyesi'nden ayrılıyor. Tüm konularda vatandaşın ilk muhatap olduğu Çözüm Masası talep ve şikâyetlerin ilgili birimlere iletilerek sorunların yerinde çözümü başta olmak üzere doğru ve etkili iletişim teknikleriyle vatandaşlar ile Sındırgı Belediyesi arasındaki bağın en büyük temsilciliğini yapıyor. 0266 516 11 24 çözüm masasına ulaşabildiği gibi, belediye hizmet binası girişinde bulunan merkezde de işlerini kolaylıkla halledebiliyorlar. 0532 166 11 24 Whatsapp İhbar hattı da Çözüm Masası bağlantılı çalışarak anında çözüme katkı sağlıyor.
Sındırgı Belediye Başkanı Sak “ Merkezinden kırsalına geniş bir hizmet ağımız var. Birimlerimiz saha da çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Çözüm Masası ile de vatandaşlarımıza daha hızlı ve birebir çözüm odaklı hizmet sağlıyoruz. 3 ay gibi kısa bir sürede binlerce talep gerçekleştirildi. Gerçekleştirilemeyen uzun süreçli taleplerin de hızlı bir şekilde çözüme ulaşması için çalışmalarımız aralıksız devam ediyor. Talep, öneri ve şikâyetlerinizi hiç çekinmeden Çözüm Merkezimiz vasıtası ile bizlere iletebilirsiniz. Halkımız mutlu olunca biz daha mutlu oluyoruz.” dedi.
Bulunduğumuz Makam Halka Hizmet İçin Bir Araç
Her vatandaşın talebine çözüm odaklı yaklaştıklarını belirten Başkan Sak “ İlçemizin her noktasına eşit ve adaletli şekilde hizmet ediyoruz. Bulunduğumuz makamlar halka hizmet etmek için bir araç. Birlik ve beraberlik içesinde meclis üyelerimiz, personelimiz, muhtarlarımız ve halkımızla ortak akıl ile ilçemizin sorunlarına odaklanıyoruz. Az laf çok iş prensibi ile birlikte yöneteceğiz. 3 aylık zaman diliminde dokunmadığımız mahallemiz kalmadı. Bu makamlar vatandaşın bizlere verdiği bir emanettir. Bu emanete de en güzel şekilde sahip çıkacağız. Bu zamana kadar ilçemizin geleceğine katkı sağlayan, hizmet eden tüm belediye başkanlarımızdan Allah razı olsun. Bizler de devraldığımız bu bayrağı en üst seviyelere taşıyacağız. Önemli olan vatandaşlarımıza ve bu şehre değer katmak.“ şeklinde konuştu.
Yorum yazarak Ege Gündem Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Ege Gündem Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Ege Gündem Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Ege Gündem Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.
Şimdi oturum açın, her yorumda isim ve e.posta yazma zahmetinden kurtulun. Oturum açmak için bir hesabınız yoksa, oluşturmak için buraya tıklayın.
Yorum yazarak Ege Gündem Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Ege Gündem Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Ege Gündem Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Ege Gündem Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.