“MASKİ ALO 185” Manisa’nın Hizmetinde!

“MASKİ ALO 185” Manisa’nın Hizmetinde! Yurttaşların su arıza bildirimleri ve şikayetlerine daha hızlı çözüm sunmak amacıyla MASKİ ALO 185 Çağrı Merke...

Haber Merkezi
Haber Merkezi Tüm Haberleri
 “MASKİ ALO 185” Manisa’nın Hizmetinde!
 “MASKİ ALO 185” Manisa’nın Hizmetinde!
+1
Haber albümü için resme tıklayın


MASKİ ALO 185” Manisa’nın Hizmetinde!

Yurttaşların su arıza bildirimleri ve şikayetlerine daha hızlı çözüm sunmak amacıyla MASKİ ALO 185 Çağrı Merkezi yenilendi ve kadrosu güçlendirildi. Suyla ilgili tüm şikayetler artık daha hızlı bir şekilde çözüme kavuşturulacak. Çağrı merkezinin genişleyen ekibi sayesinde, çağrılar daha kısa sürede yanıtlanacak, sorunlara anında müdahale edilecek.

 “MASKİ ALO 185” Manisa’nın Hizmetinde!

Yurttaşlardan gelen su arıza bildirimlerinin ve şikayetlerin daha hızlı çözülmesi amacıyla Büyükşehir Belediyesi ve MASKİ Çözüm Merkezleri ayrıldı. Yenilenen ve genişletilen kadrosu ile MASKİ ALO 185 Çağrı Merkezi hizmet vermeye başladı. Çağrı merkezine gelen bildirimler zaman kaybedilmemesi için saha ekiplerine online olarak bildiriliyor. Böylece yurttaşların sorunlarına anında ve hızlı bir şekilde müdahale ediliyor. Bu kapsamda MASKİ Genel Müdürü Talat Postacı, Çağrı Merkezi’nde görev yapan personeli ziyaret etti.

 “MASKİ ALO 185” Manisa’nın Hizmetinde!

Telefon sırası bekleme süresi de azaltılacak

MASKİ ALO 185 Çağrı Merkezine önümüzdeki günlerde 444 3 185 numaralı hat ilave edilecek. Kısa süre içerisinde uygulamaya alınacak yeni numara ile yurttaşlar iki farklı numara üzerinden MASKİ’ye ulaşabilecek. Bu sayede, telefonda uzun süre beklenmeyecek.

 “MASKİ ALO 185” Manisa’nın Hizmetinde!

MASKİ daha hızlı hizmet verecek Yurttaşlara daha hızlı bir şekilde hizmet vermek için Büyükşehir Belediyesi ve MASKİ Çözüm merkezlerini ayırdıklarını belirten MASKİ Genel Müdürü Talat Postacı, “Yurttaşlarımız Manisa’nın neresinden ararsa arasın tek merkeze ulaşıp şikayet ve önerilerini iletebilecek. Arıza ve şikayetler sisteme kayıt olduktan hemen sonra sahadaki ekiplere anında iletilip sorun çözülecek” dedi.

 “MASKİ ALO 185” Manisa’nın Hizmetinde!

Personel sayısı da artırıldı

Personel sayısını artırdıklarını ifade ederek sözlerine devam eden Postacı, “MASKİ ALO 185 Çağrı Merkezimiz ile içme suyu ve kanalizasyon sorunlarına dair istek ve talepler, fatura ve abonelik bilgileri gibi birçok işlem hızlı ve kolay bir şekilde yapılabiliyor. Ekiplerimiz, vatandaşlarımızdan gelen bildirimlere günün her saati hızlı bir şekilde müdahale ediyor. Amacımız en kısa sürede yurttaşlarımızın sorunlarının giderilmesidir. Ayrıca su kesintisi yaşanan bölgeye 185 Çağrı Merkezinden oluşturulan arıza taleplerine ve iş emri sonuçlarına dair vatandaşlara SMS yoluyla bilgilendirme yapıyoruz” dedi.

31 Eki 2024 - 11:06 - Yerel

Muhabir  Haber Merkezi


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Ege Gündem Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Ege Gündem Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Ege Gündem Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Ege Gündem Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.